جشنواره گروهی راتا وبلاگ راتا

جشنواره گروهی راتا

سامانه تامین مالی جمعی راتا تا کنون 30 دوره کمپین موفق همراه با رضایت کمپینرها و حامیان اعتماد شکل گرفته در طی سه سال فعالیت مستمر راتا می باشد.

تاب‌آوری کسب‌و‌کارها در بحران وبلاگ راتا

تاب‌آوری کسب‌و‌کارها در بحران

کووید 19 اولین و منحصربفرد ترین ویروسی که به جان انسان‌ها افتاده، نیست. ویروس‌های سارس، مرس و ابولا پیش از این، همه‌گیری اجتناب‌ناپذیر جهانی را هشدار داده‌اند. با شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، هدف بسیاری از مدیران، ایجادتاب‌آوری بیشتر درکسب‌و‌کارهایشان عنوان شده است، اما حقیقتا، بسیاری از آنها نمی‌دانند چگونه این کار را انجام دهند. آنچه مسلم است، تعداد معدودی از مدارس کسب‌و‌کار، به آموزش تاب‌آوری می‌پردازند، و ابزار مدیریتی امروز تحت سلطه مدیریت عملکرد مالی است. در نتیجه، تعداد بسیار کمی از شرکت‌ها قادر به طراحی، اندازه‌گیری و مدیریتتاب‌آوری صریح و روشن هستند.

فرهنگ برای عصر دیجیتال وبلاگ راتا

فرهنگ برای عصر دیجیتال

سازمان‌های مسحور، سازمان‌هايي به دور از ريسک، داراي تمرکز ضعيف بر مشتري و نسز ساختارهاي فکري سيلويي هستند. در عصر ديجيتال، حل اينگونه مشکلات فرهنگي، ديگر اختياري نيست.

چرا تحول دیجیتال باید همیشه ازمشتری آغاز شود؟ وبلاگ راتا

چرا تحول دیجیتال باید همیشه ازمشتری آغاز شود؟

انتظارات، ترجیحات و تغییر الگوهای چگونگی و چرایی خرید مشتریان، باید هسته‌ی اصلی تمامی تلاش‌ها و اقدامات تحول دیجیتال باشد. اگر این اصل رعایت شود، پروژه‌های تحول دیجیتال رشد خواهند کرد و بقای آنها تضمین می‌شود. در صورت عدم رعایت اصل ذکر شده، پروژه‌های تحول دیجیتال ماهیتی سطحی پیدا می‌کنند، دامنه تمرکز آنها محدودتر می‌شود و به‌جای توجه به معیارهایی که برای مشتریان مهم است، به معیارهایی که بیشتر منافع داخلی دارند، روی می‌آوردند.

چگونه کسب‌و‌کاری بسازید که پس از شما، زنده بماند و همچنان در کانون توجه باشد وبلاگ راتا

چگونه کسب‌و‌کاری بسازید که پس از شما، زنده بماند و همچنان در کانون توجه باشد

لویی کینگ ، مدیر عامل ناو در اوایل سال 2020، اعلام کرد که از سمتِ خود استعفا می‌دهد، شرکتی که از سال ۲۰۱2 هم‌بنیان‌گذار آن بود و واقعا آن را دوست داشت. استعفای او، تصمیم آسانی نبود.

چگونه تحول دیجیتال می‌تواند منجر به عملکرد بالاتر شود؟ وبلاگ راتا

چگونه تحول دیجیتال می‌تواند منجر به عملکرد بالاتر شود؟

نظرسنجی تحول دیجیتال سال 2019 نشان داد که شرکت‌هایی که هفت «محور اصلی دیجیتال» را بکار می‌بندند، عملکرد مالی بهتری دارند. در این مقاله، به بررسی دلایل این امر می‌پردازیم.

انتخاب مدل سرمایه گذاری جمعی وبلاگ راتا

انتخاب مدل سرمایه گذاری جمعی

پس از تعریف و تشریح مدل ها و ارائه مشخصات آنها، سرمایه پذیران باید بهترین و مناسبترین مدل را برای پروژه های مربوطه خود انتخاب کنند.

ایجاد فرهنگ مشارکتی در شرایط ناپایدار وبلاگ راتا

ایجاد فرهنگ مشارکتی در شرایط ناپایدار

ترکیب بحران سلامت جهانی و تمرکز مجدد دنیا بر تبعیض نژادی، معنی ایجاد و حفظ هویت شرکتی را کاملا تغییر داده است. فراخوان‌های بی‌سابقه اتحاد، تعهد به تنوع‌بخشی و گفت‌وگوی آزاد فراگیر شده است

کراودفاندینگ چیست؟ تامین مالی جمعی به چه معناست؟ وبلاگ راتا

کراودفاندینگ چیست؟ تامین مالی جمعی به چه معناست؟

کراودفاندینگ یا سرمایه‌گذاری جمعی یا تامین مالی جمعی، روشی است برای بدست آوردن پول از مخاطبان بزرگ، که به‌جای‌اینکه مبالغ زیادی از گروه کوچکی از سرمایه‌گذاران جمع‌آوری شود، هر فرد مقدار کمی از آن‌را فراهم می‌کند.

21 شغل منابع انسانی در آینده وبلاگ راتا

21 شغل منابع انسانی در آینده

ویروس کرونا به طرز قابل‌توجهی اقتصاد و نیروی کار را تحت تاثیر قرار داده است. با شیوع سریع این ویروس در سراسر دنیا، تغییرات بزرگی در نحوه‌ی انجام کارها، محل کار و فناوری‌های مورد استفاده برای برقراری ارتباط را تجربه کرده‌ایم. این تغییرات عمده، اهمیت نقش منابع انسانی سازمان را افزایش می‌دهد.

هفت مدل کسب‌و‌کار آینده چیست؟ وبلاگ راتا

هفت مدل کسب‌و‌کار آینده چیست؟

برخی از نوآوری‌های قدرتمندی که امروزه در حال رخ دادن است، به فناوری‌ها مربوط نمی‌شود، بلکه اساسا در ارتباط با خلق مدل‌های کسب‌و‌کاری جدید است. این مدل‌ها که حاصل چند ایده کلیدی هستند بطور قابل توجهی برای مدت زمان بسیاری ثابت مانده‌اند و در پی چند تغییر عمده در این زمینه، بروزرسانی شده‌اند.

جشنواره گروهی راتا وبلاگ راتا

جشنواره گروهی راتا

سامانه تامین مالی جمعی راتا تا کنون 30 دوره کمپین موفق همراه با رضایت کمپینرها و حامیان اعتماد شکل گرفته در طی سه سال فعالیت مستمر راتا می باشد.

چرا منابع خانواده و دوستان نیز، پاسخگوی راه‌اندازی کسب‌وکارمان نیست؟ وبلاگ راتا

چرا منابع خانواده و دوستان نیز، پاسخگوی راه‌اندازی کسب‌وکارمان نیست؟

تامین مالی به فرآیند تمرکز منابع مالی یا سرمایه ای به صورت میان مدت و بلند مدت از طریق آورده و یا بدهی اطلاق می شود. همچنین شاخه ای از علم اقتصاد است که به موضوع فراهم کردن سرمایه برای اشخاص، کسب‌وکارها و دولت‌ها می پردازد. تامین مالی پروژه نیز به مجموعه راهکارهای ضروری برای جذب منابع مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه اطلاق می شود. 

چگونه بستۀ پاداش تعیین کنیم؟ وبلاگ راتا

چگونه بستۀ پاداش تعیین کنیم؟

تعیین بسته های پاداش بسته به نوع کمپین و مخاطبین باید به درستی انتخاب شود.

مدت زمان طول کمپین چقدر باید باشد؟ وبلاگ راتا

مدت زمان طول کمپین چقدر باید باشد؟

«موفق» شدن یک کمپین کراودفاندینگ، به این سادگی‌ها نیست! هرچند، خیلی هم سخت و پیچیده نیست. ما راهنماییتان می‌کنیم.

چرا همیشه نمی‌شود با منابع شخصی، پروژه تعریف کرد؟ وبلاگ راتا

چرا همیشه نمی‌شود با منابع شخصی، پروژه تعریف کرد؟

صاحبان ایده های نو برای شروع پروژه های خود نیاز به سرمایه اولیه دارند. در ابتدای پروژه باید ریز به ریز هزینه ها و مشکلات احتمالی بررسی شود. در این مرحله باید میزان بودجه کلی و هزینه ها طبق زمانبدی مشخص شود.

چرا باید به حامیان کمپین تخفیف بدهیم؟ وبلاگ راتا

چرا باید به حامیان کمپین تخفیف بدهیم؟

اگر تا به حال، در یکی از پلتفرم‌های تامین مالی جمعی، مثل راتا پروژه‌ای تعریف کرده باشید، با بسته‌های «پاداش» روبه‎رو شده‌اید. ما در این یادداشت می‎خواهیم بگوییم که این بسته‌ها چگونه تعریف می‎شوند و چرا صاحبان کمپین، باید برای تعریف بسته‌های پاداش ساعت‌ها فکر کنند.

پاداش یا اهدا؟ مسئله این است وبلاگ راتا

پاداش یا اهدا؟ مسئله این است

بسیاری از کارآفرینانی که به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار هستند، در انتخاب بهترین منبع جذب سرمایه و تامین مالی با مشکلاتی روبه‌رو هستند. روش‌های تامین مالی بر اساس طول عمر و اندازۀ شرکت می‌تواند متغییر باشد.

برای تبلیغات چقدر ارتباط دارید؟ وبلاگ راتا

برای تبلیغات چقدر ارتباط دارید؟

جذب سرمایۀ مردمی شامل طیف مختلفی از فعالیت‌ها از جمله امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، روزنامه‌‌نگاری، شهروندی، حمایت هنرمندان از سمت طرفداران، کمپین‌های سیاسی، بودجه راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها، تولید آثار بصری، توسعۀ نرم‌افزارهای متن‌باز، توسعۀ اختراعات، تحقیقات علمی و پروژه‌های شهری است.

مبلغ هدف کمپین، چقدر باید باشد؟ وبلاگ راتا

مبلغ هدف کمپین، چقدر باید باشد؟

اولین کاری که برای شروع یک کمپین موفق باید داشته باشید روشن کردن جزئیات پروژه است، این جزئیات باید به قدری شفاف و مستند باشد که بتوانید مخاطبان خود را قانع به سرمایه گذاری کنید.

مهمترین مزایای تامین مالی جمعی وبلاگ راتا

مهمترین مزایای تامین مالی جمعی

صاحبان ایده همواره با دغدغه تامین مالی در حال مبارزه هستند، در دنیای امروز با روش های تامین مالی جمعی می توان کسب و کاهای کوچک و بزرگ را راه اندازی کرد.

کجا از کمپین مبتنی بر اهدا استفاده کنیم؟ وبلاگ راتا

کجا از کمپین مبتنی بر اهدا استفاده کنیم؟

در تامین مالی جمعی اهدا، خیرین هستند که نقش تامین کننده مالی را دارندو انتظاری برای بازگشت سرمایه خود را ندارند. این کمپین ها بیشتر حالت خیریه دارند و با عنوان های حمایت از بلایای طبیعی، قحطی و برنامه آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونه مبلغ هدف کمپین را مشخص کنیم؟ چشم اندازتان چیست ؟ وبلاگ راتا

چگونه مبلغ هدف کمپین را مشخص کنیم؟ چشم اندازتان چیست ؟

«موفق» شدن یک کمپین کراودفاندینگ، به این سادگی‌ها نیست! هرچند، خیلی هم سخت و پیچیده نیست. فقط کافی است از قبل دربارۀ چند مسئله با اعضای تیمتان مشورت کنید و تکلیفتان با خودتان روشن شود.

کارمندی یا کارآفرینی؟ مسئله این است! وبلاگ راتا

کارمندی یا کارآفرینی؟ مسئله این است!

یکی از چاله‌های بزرگ زندگی، که خیلی از ما پایمان در آن گیر می‌کند کارمندی است. جایگاه شغلی‌ای که فرصت قدم گذاشتن در مسیر رویاهایمان را سد می‌کند و باعث می‌شود

چگونه اعتماد سرمایه گذاران را جلب کنیم؟ وبلاگ راتا

چگونه اعتماد سرمایه گذاران را جلب کنیم؟

«موفق» شدن یک کمپین کراودفاندینگ، به این سادگی‌ها نیست! هرچند، خیلی هم سخت و پیچیده نیست. فقط کافی است قبل از آن، با سایر صاحبان کمپین موفق مشورت کنید.

چگونه با وجود مشکلات مالی به ایده هایمان جامه عمل بپوشانیم؟ وبلاگ راتا

چگونه با وجود مشکلات مالی به ایده هایمان جامه عمل بپوشانیم؟

برای انجام پروژه هایی که در ذهنمان داریم باید سرمایه اولیه مورد نیاز را بدست بیاوریم....

اینستاگرام راتا

اینستاگرام راتا

جدیدترین ها را در اینستاگرام راتا دنبال کنید

همین حالا دنبال کنید

سبک جدید تامین مالی جمعی

آخرین کمپین
تامین جهیزیه
تامین جهیزیه

23 روز باقی مانده

0حامی

0 تومان از 25,000,000 تومان

حمایت سریع
اطلاعات بیشتر
کمپین موفق
موتور فرهاد
موتور فرهاد

پایان یافته

151حامی

28,172,611 تومان از 20,000,000 تومان

خرید قلم نوری
خرید قلم نوری

پایان یافته

31حامی

7,000,000 تومان از 14,000,000 تومان