پاسخگو باشید وبلاگ راتا

پاسخگو باشید

یک کمپین موفق کراودفاندینگ، به جز طراحی درست خود کمپین و تعریف بسته‌های پاداش مناسب و ایجاد موج تبلیغاتی فعال در شبکه‌ها اجتماعی، به چیزهای دیگری هم نیاز دارد. «پاسخگویی» یکی از مهمترین فعالیت‌های نامرئی یک کمپین است.

پروژه و پاداش‌های ممنوعه وبلاگ راتا

پروژه و پاداش‌های ممنوعه

اینفوگرافی پروژه و پاداش‌های ممنوعه در پلتفرم راتا

چگونه از کمپین‌های فعال حمایت کنید وبلاگ راتا

چگونه از کمپین‌های فعال حمایت کنید

چگونه از کمپین‌های فعال در راتا حمایت کنید؟

چگونه در راتا کمپین ثبت کنیم؟ وبلاگ راتا

چگونه در راتا کمپین ثبت کنیم؟

چگونه در پلتفرم راتا کمپین کراودفاندینگ ثبت کنیم؟

قوانین و مقررات راتا وبلاگ راتا

قوانین و مقررات راتا

بایدها و نبایدهای راتا برای صاحبان ایده و حامیان

مجلۀ دانشجویی زنبق جمع‌سپاری شد وبلاگ راتا

مجلۀ دانشجویی زنبق جمع‌سپاری شد

مجلۀ دانشجویی زنبق، چند سال است که در دانشگاه تهران منتشر می‌شود. این مجله که در حوزۀ زنان فعالیت می‌کند، تا به حال 13 شماره منتشر کرده است.

یک کمپین موفق کراودفاندینگ غیر از پول به شما چه می‌دهد؟ وبلاگ راتا

یک کمپین موفق کراودفاندینگ غیر از پول به شما چه می‌دهد؟

کراودفاندینگ، تنها برای تامین هزینه‌ها نیست. بسیاری از افراد اولین بار با جمع‌سپاری یا همان کراودفاندینگ زمانی آشنا می‌شوند که برای تامین مالی پروژه‌ای، سرمایۀ شخصی و خانوادگی‌شان محدود می‌شود.

روایت موفقیت و شکست کمپین‌های کراودفاندینگ وبلاگ راتا

روایت موفقیت و شکست کمپین‌های کراودفاندینگ

کمپین‌های کراودفاندینگ پیشین، بهترین راهنمای ما هستند برای رسیدن به یک کمپین موفق. چه کمپین‌هایی که توانستند موفق شوند و چه کمپین‌هایی که شکست خورده‌اند، برای صاحبان ایده‌ای که دنبال راه‌اندازی یک کمپین جمع‌سپاری موفقند، آموزه‌هایی دارند.

کمپین موفق کفش آلبرد وبلاگ راتا

کمپین موفق کفش آلبرد

آلبِرد کمپین کراودفاندینگ خود را در سال 2014 راه‌اندازی‌کرد. این کمپین به سرعت تبدیل به یکی از موفق‌ترین پروژه‌های کراودفاندینگ شد. آلبرد در آن سال به عنوان راحت‌ترین کفش موجود شناخته شده که به‌خاطر ساختار پشمی‌اش، دیگر نیازی به پوشیدن جوراب ندارد.

تئوری رهبری وبلاگ راتا

تئوری رهبری

رهبری موضوعی است که ذهن بسیاری از متفکران و متخصصان حوزۀ مدیریت را به خود جذب کرده. امروزه تئوری‌های رهبری و تمایل برای بیان و تعریف مفاهیم رهبری، بسیار زیاد است. برخلاف نظریه‎های اولیه، تئوری‌های متاخر این حوزه بر محیط و شرایطی که رفتارهای رهبری را ایجاد کرده، متمرکز است.

کینگدام دث، نمونۀ یک کمپینِ پله به پله وبلاگ راتا

کینگدام دث، نمونۀ یک کمپینِ پله به پله

کینگدام دث یک بوردگیم جمعی است که در آن بازیکنان باید از یک کابوس شبانۀ ترسناک جان سالم به در ببرند و در مقابل یورش موجودات وحشتناک بجنگند. آنها همچنین از اشیاء به دست آمده از نبردها برای ساختن تمدن‌ها استفاده خواهند کرد.

چند راهکار منحصر به فرد برای ساختن یک شخصت قوی وبلاگ راتا

چند راهکار منحصر به فرد برای ساختن یک شخصت قوی

تا حالا افرادی که همیشه در مرکز توجه‌اند را دیده‎اید؟ به نظرتان کدام ویژگی آن‌ها برای دیگران جذاب است؟ آن‌ها چگونه این کار را مدیریت می‌کنند؟ در واقع پاسخ ساده است آن‌ها شخصیتی منحصرا برای خودشان دارند و درخششی که دارند تنها از طریق یادگیری نیست بلکه انعکاسی از وجود درونی آن‌هاست.

نوآوری در تجارت وبلاگ راتا

نوآوری در تجارت

ما دربارۀ کسب‌وکار‌های مهم و برند‌های سرشناس زیادی شنیده‌ایم که در دهه‌های قبل شهرت جهانی داشتند و امروز نامی از آن‌ها باقی نمانده است. مثل شرکت هیندوستان که خودروهای سواری دهۀ 80 در انحصار این شرکت بود و آن‌ها حاکمان جاده‌ها به حساب می‎آمدند.

تامین مالی جمعی، چراغ 97 را روشن کرد وبلاگ راتا

تامین مالی جمعی، چراغ 97 را روشن کرد

هزینه‌های برگزاری جایزۀ چراغ سال 97، بر خلاف سال‌های گذشته که توسط چند سرمایه‌گذار محدود و بانیان آن تامین می‎شد، امسال با تامین مالی همگانی و توسط 105 نفر از همراهان این جایزه تامین شد.

خبر همراهی راتا با تدکس امیرکبیر

خبر همراهی راتا با تدکس امیرکبیر

پلتفرم تامین مالی جمعی راتا، یکی از همراهان همیشگی ایده‌های نوست. ایده‌هایی که معمولا جرقۀ اولیه‌اش از یک گفتگوی ساده یا شنیدن حرف‌های شخص دیگری در ذهن افراد شکل می‌گیرد. به همین خاطر هم راتا با جمع‌ها و فضاهایی که بستر شکل‌گیری ایده‌های جدیدترند، همراه می‎شود.

داستان موفقیت کمپین حوالی ترمینال وبلاگ راتا

داستان موفقیت کمپین حوالی ترمینال

مجلۀ حوالی با تامین مالی جمعی در پلتفرم راتا کارش را آغاز کرد. این کمپین، یکی از اولین کمپین‌های موفق مبتنی بر پاداش راتاست. شمارۀ اول مجلۀ حوالی با موضوع ترمینال قبل از اینکه در اسفندماه سال ۹۷ منتشر شود، در بهمن‌ماه مخاطبانش را به واسطۀ کمپین کراودفاندینگ شناخت.

داستان موفقیت کمپین کراودفاندینگ خرید لپ‌تاپ وبلاگ راتا

داستان موفقیت کمپین کراودفاندینگ خرید لپ‌تاپ

کمپین کراودفاندینگ خرید لپ‌تاپ، یکی از کمپین‌های جمع‌سپاری موفق سایت راتا است. اویس رستمی این کمپین را در تابستان 98 در بستر تامین مالی جمعی راتا تعریف کرد. کمپینی که هدفش جمع‌سپاری چهل میلیون تومان برای خرید یک لپ‌تاپ تازه برای اویس بود.

داستان موفقیت کمپین تامین مالی جمعی حوالی قبرستان وبلاگ راتا

داستان موفقیت کمپین تامین مالی جمعی حوالی قبرستان

حوالی اولین مجلۀ چاپی در ایران است که برای تامین مالی بخشی از هزینه‌های خود به سراغ تامین مالی جمعی یا کراودفاندینگ رفته.

انواع روش‌های تامین مالی وبلاگ راتا

انواع روش‌های تامین مالی

همواره تامین سرمایه دغدغۀ اصلی صاحبان ایده بوده است. در این مقاله به بررسی مراحل تامین مالی برای کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و استارتاپ‌ها می‌پردازیم.

راهنمای جامع صاحبان کمپین وبلاگ راتا

راهنمای جامع صاحبان کمپین

ساخت کمپین در پلتفرم‌های کراودفاندینگ، بسیار ساده است. مثل عضو شدن در اینستاگرام اما «موفق» شدن یک کمپین، به این سادگی‌ها نیست.

کراودفاندینگ چیست؟ وبلاگ راتا

کراودفاندینگ چیست؟

کراودفاندینگ یا تامین‌مالی‌جمعی یک روش جمع‌آوری سرمایه یا کمک‌های کوچک مالی است که از طریق یک پلتفرم آنلاین، برای حمایت مالی از یک ایده، پروژه یا کسب‌وکار مشخص صورت می‌گیرد.

اینستاگرام راتا

اینستاگرام راتا

جدیدترین ها را در اینستاگرام راتا دنبال کنید

همین حالا دنبال کنید

سبک جدید تامین مالی جمعی