سامانه تأمین سرمایه جمعی راتا

×
ورود / ثبت نام
برگ نخست ایجاد کمپین همه‌ی کمپین‌ها جست‌وجو
Image

حضور راتا در رویداد حوالی قبرستان

مجله حوالی برای دومین شماره خود، در سامانه راتا توانست مبلغ 15 میلیون تعریف کند و در موعد مقرر بیشتر از مبلغ تعیین شده منابع مالی جذب کرد

مجله حوالی برای دومین شماره خود، در سامانه راتا یک کمپین تامین مالی جمعی با مبلغ هدف 15میلیون تومان تعریف کرد. صاحبان این کمپین توانستند در موعد مقرر بیشتر از مبلغ تعیین شده، منابع مالی جذب کنند.

این کمپین کراودفاندینگ از نوع «پاداش» تعریف شده بود و شامل هشت بسته متنوع از پاداش‌ها می‌شد. این بسته‌ها طیفی از پیش‌خرید نسخه الکترونیکی و چاپی مجله و نیز صفحات آگهی داخل مجله را شامل می‌شدند.

تهیه‌کنندگان این مجله، بعد از موفقیت در کمپین کراودفاندیگ، در انتهای اردیبهشت ماه مجله را به چاپ رساندند. رویداد رونمایی شماره دو این مجله نیز یکم خردادماه، در باشگاه کتابخوانی ازتا و با حضور نزدیک 450 نفر از مخاطبان مجله برگزار شد. راتا در این رویداد بسته‌های پاداش حامیانی که در روز رونمایی حضور داشتند را به آن‌ها تحویل داد. مابقی بسته‌ها نیز چند روز بعد از طریق پست به دست حامیان حوالی رسید.

در این رویداد، راتا در کنار حوالی حضور داشت و علاوه بر تحویل بسته‌های کراودفاندینگ حامیان، با شرکت‌کنندگان این رویداد گفت‌وگو کرد. بسیاری از حاضران درباره مدل تامین مالی جمعی پرسش‌هایی داشتند که اعضای راتا به آن‌ها پاسخ دادند. همچنین این رویداد موجب شد چند صاحب ایده درباره پروژه‌هایشان و شیوه تامین مالی آن‌ها با دست‌اندرکاران راتا مشورت کنند. به زودی برخی از این پروژه‌ها در راتا جمع‌سپاری خواهد شد.

راتا در چند ماهی که از شروع فعالیت‌هایش می‌گذرد، همواره در کنار ایده‌های نو بوده و همراه‌شان. راتا تا اینجای کار در کنار حوالی بوده و در ادامه نیز در کنارش خواهد بود.