بسته ها
بسته خرید آزاد
نوع بسته : خیریه
تعداد باقی مانده : بی شمار
تعداد حامیان این بسته : 99 حامی
شما میتوانید با وارد کردن مبلغ از این کمپین به مبلغ دلخواه خود حمایت کنید.
تحریریه ی قلک با همفکری و مشورت تصمیم گرفت از تمام امکانات خود در این حوزه بهره بگیرد و با بیش از 20 نشر کودک و نوجوان رایزنی و گفتگو کردیم تا بتوانیم با تخفیف حداکثری کتابخانه های مدارس امید آینده را که در شهرهای سنندج،یاسوج، شیراز، چهاردانگه، ایلام، زاهدان، بیرجند، بندرعباس، کرمان و بوشهر تجهیز کند.
گلاره جباری
1 کمپین
سرمایه جذب شده : 30,303,030 تومان (101%)
99حامی
سرمایه مورد نیاز : 30,000,000 تومان
پایان یافته
بسته ها
داستان
ماهنامه قلک اولین ماهنامه آموزش مهارتهای اقتصادی به کودکان است. از ابتدای فعالیتش جمعی از برترین شاعران، مترجمان، نویسندگان، تصویرگران، طراحان بازی و گرافیک حوزه کودک و نوجوان با این نشریه همکاری کردهاند. در 47 شماره ماهنامه قلک که تا امروز منتشر شده است ناصر کشاورز، زهرا موسوی، نوید سیدعلیاکبر، حدیث لزر غلامی، اسماعیل امینی، مصطفی رحماندوست، نازنین آیگانی، سام سلماسی، شهرام شیرزادی، مینا قنواتی و جمع بزرگی از شاعران و نویسندگان و تصویرگران برجسته کشور خانوادهی بزرگ قلک را تشکیل دادهاند. شعر، داستان، بازی، سرگرمی و کلیه محتوای قلک با موضوع آموزش مهارتهای اقتصادی طراحی میشود.
تحریریه ی قلک با همفکری و مشورت تصمیم گرفت از تمام امکانات خود در این حوزه بهره بگیرد و با بیش از 20 نشر کودک و نوجوان رایزنی و گفتگو کردیم تا بتوانیم با تخفیف حداکثری کتابخانه های مدارس امید آینده را که در شهرهای سنندج،یاسوج، شیراز، چهاردانگه، ایلام، زاهدان، بیرجند، بندرعباس، کرمان و بوشهر تجهیز کند.
ما میخواهیم کتابخانه مدارس امید آینده را در شهرهای زاهدان، یاسوج، سنندج و ... تجهیز کنیم.
با تحقیقات صورت گرفته توسط ماهنامه قلک متوجه شدیم آموزش و پرورش کتابخانه هیچ کدام از مدارس امید آینده را هنوز تجهیز نکرده است و با توجه به ضرورت و لزوم ایجاد کتابخانه در مدارس تصمیم گرفتیم با حمایت شما این پروژه را آغاز کنیم تا کودکان و نوجوانی که در مدارس امید آینده مشغول تحصیل هستند بتوانند از این امکان بهره بگیرند.
«برای بسیاری از کودکان، مدرسه اولین مکانی است که آنها را با خواندن و مواد مکتوب آشنا میکند، زیرا یا به دلیل بی سوادی پدران و مادران و یا به سبب عدم عادت به مطالعۀ آنان، کودکان فرصت تجربههای مفید خواندن در خانواده را نمییابند.» (ادبیات کودکان و نوجوانان و ترویج خواندن، ثریا قزل ایاغ، انتشارات سمت، ص. 31)
-کتابخانه فضایی است که در آن معلم و دانش آموز در یک فضای صمیمی می توانند در کنار هم قرار بگیرند و به مطالعه و گفتگو بپردازند.
-همچنین در مدارسی که کتابخانه فعال دارد معلم می تواند به عنوان یک ابزار آموزشی از آن بهره بگیرد.
-دانش آموزان بخصوص در مناطق روستایی که کم تر به کتابخانه و فروشگاههای کتابفروشی دسترسی دارند و یا حتی اصلا دسترسی ندارد می توانند از منابع موجود در کتابخانه مدارس استفاده کنند.
-دانشآموزان با فرهنگ امانت داری آشنا می شوند
-خواندن کتاب های غیر درسی به دانش آموزان کمک می کند با زبان معیار جامعه ارتباط بیشتری برقرار کنند.
این فقط چند مورد از مهم ترین دلایل الزام وجود کتابخانه در مدارس است.
دیدگاه ها
حامیان
آیت حسینی
سینا نظری
آیت حسینی
محمد واعظی
علی احمدی
آیت حسینی
مرتضی شاکری
سینا نظری
احسان فكور
ناصر کریمی
سام فرخی
آیت حسینی
آیت حسینی
علی اکبر اصغری
سینا نظری
علی احمدی
علی احمدی
مهدی الوان پور شریف
هوشیار رضایی
علی احمدی
سید مجید یزدان خواه
جابر نوروزی
سجاد کریمی
سینا نظری
بهنام تقی پور
غزل دستوری
آناهیتا نظامی
محمدجعفر ملکی
سید نوید موسوی
یوسف فروتن
سمیرا رستگارپور
گلسانه جباري
مسعود نصيري
لاوین حسینی
مصطفی میرعبداله
الناز تقی پور
مونا عبدی
سمیرا کیانی
روشن مهدوی
محمد صادق چناری
معصومه دهقانی
امیر کاکایی
اعظم اصفهان کلاتی
احسان آیینه
الهام تقی پور
بهار کشاورز
محمد تقی پور
سعید دستوری
کوشا عمویی
نازآفرین توکلی
صبا دستوری
صبا دستوری
محمد شعبانی
بهنام تقی پور
ازیتا کریمان
ازاده شفیعی
مهران فرجي قزويني
امیرحسین رستگارپور
شیوا متولی باشی
مرتضی فاتحی
ایمان کریمان
زهرا عبادی
نیما احمدی
سارا اذري
سمیرا رستگارپور
یوسف فروتن
الناز تقی پور
سمیرا کیانی
امیر کاکایی
الهام تقی پور
ازیتا کریمان
مونا عبدی
گلسانه جباري
مسعود نصيري
میترا نصرتی
مسعود نصيري
اعظم اصفهان کلاتی
کوشا عمویی
سعید دستوری
غزل دستوری
محمد قنبرپور
صبا اخوان مقدم
ازاده شفیعی
امیر کاکایی
امیر لعلی
امیر ولی پور
علیرضا هوشمند
علیرضا هوشمند
میترا نصرتی
الهام تقی پور
یوسف فروتن
نیما احمدی
محمد علی محمدیان
اکبر کبیریان
ادریس سالاری
غزل دستوری
حسام زاهدی
سینا نظری
علی غروی
0 دیدگاه